وبلاگ حقوقی وحید چرخکاریان

وبلاگ حقوقی وحید چرخکاریان
وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی
آخرين مطالب
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان   ----------------------- وبلاگ حقوقی چرخ کاریان ///////  وکیل / وکالت / وکیل دادگستری / سایت حقوقی / مشاوره حقوقی و آدرس charkhkarian.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تصویب نامه درخصوص اقدام نسبت به تدوین و ابلاغ استانداردها و الزامات فنی درگاهها (پرتالها، وب سایتها، وبگاهها و رسانه های برخط) دستـگاههای اجرایی موضـوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری

شماره۱۹۲۶۳۰/ت۴۲۶۳۵/ک                                                          ۳/۱۰/۱۳۹۱

تصویب نامه درخصوص اقدام نسبت به تدوین و ابلاغ استانداردها و الزامات فنی درگاهها (پرتالها، وب  سایتها، وبگاهها و رسانه های برخط) دستـگاههای اجرایی موضـوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری 

وزارت اطلاعات 
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور
وزیران عـضو کارگروه مـدیریت فناوری اطلاعـات و ارتـباطات و امنیت آن (فاوا) به اسـتناد اصل یکصـد و سی و هشـتم قانون اسـاسی جـمهوری اسلامی ایران و با رعایت تصـویب نامه شماره ۱۸۹۳۷۸/ت۴۳۵۰۵هـ مـورخ ۲۵/۹/۱۳۸۸ تصویب نمودند:
۱ـ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات موظف است ظرف یک ماه پس از ابلاغ این تصویب نامه استانداردها و الزامات فنی درگاهها (پرتالها، وب سایتها، وبگاهها و رسانه های برخط) دستگاههای اجرایی موضوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشـوری را تـدوین و ابلاغ و سـالانه نـسبت به پایـش و اعـلام آن به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور و سایر مراجع قانونی ذی ربط اقدام نماید.
تبصره ـ دستگاههای اجرایی موظفند نسبت به اجرا و رعایت الزامات و استانداردهای موضوع این بند در طراحی، توسعه و پیاده سازی درگاههای خود اقدام نمایند.
۲ـ معاونت توسـعه مدیریت و سرمـایه انسانی رییـس جمهور موظـف است استانـداردها و الزامات موضـوع بند (۱) را به عنوان بخشی از شاخص های ارزیابی عملکرد دستگاههای مربوط (موضوع مواد (۸۱) و (۸۲) قانون مـدیریت خدمات کشوری) منظور نماید.
۳ـ دستگاههای اجرایی موظفند:
الف ـ دامنه و خدمات میزبانی درگاههای خود را مستقیماً به نام خود اخذ و ظرف دو روز به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور و دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت اعلام نماید.
تبصره۱ـ مسئولیت امنیت، حفظ، تجمیع و نگهداری محتوای منتشر شده تحت دامنه موضوع این بند بر عهده دستگاه مربوط می باشد.
تبصره۲ـ ضوابط امنیتی مربوط به محتوای درگاهها توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با همکاری وزارت اطلاعات ظرف سه ماه پس از ابلاغ این تصویب نامه تهیه و ابلاغ می شود.
ب ـ از سرجمع بودجه هزینه ای و تملک دارایی خود اعتبار مناسبی را به منظور توسعه، نگهداری و به روزرسانی درگاههای مذکور منظور نمایند.
پ ـ نام و نشـان خود و نقـش پرچم جمهـوری اسلامی ایـران را در سرآیند ( Header ) درگـاه خود و تعلـق آن به جـمهوری اسـلامی ایران و در پاییـن تمام صفحـات عبـاراتی نظیر حـقوق این سایت متعلق به (نام دسـتگاه مربوط) است را مشخص نمایند.
این تـصویب نامه در تاریخ ۲۷/۹/۱۳۹۱ به تأییـد مقام محترم ریاسـت  جمهوری رسیده است.

معاون اول رئیس‎جمهور ـ محمدرضا رحیمی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





: مرتبه
[ برچسب:, ] [ ] [ چرخکاریان ( وکیل پایه یک دادگستری ) ]
درباره وبلاگ

خوش آمدید ........................................ قبول وکالت در کلیه دعاوی حقوقی ، کیفری ، ثبت و... ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, در کلیه محاکم استان تهران ، البرز و یزد ..............................................
ترمينولوژي حقوق
امکانات وب
وب سايت حقوقدانان جوان ايران

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 264
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

موسسه حقوقی چرخ کاریان

این صفحه را به اشتراک بگذارید